FREDAGSMYYYYYYYYYYS

WOOOOOOOOOHO!!!!!!!!! HÖRDE JAG HELG!?
segjävla dag på jobbet idag, fick ett nervsammanbrott där ett tag.
MEN som tur är så har jag världens bästa arbetskamrater som gör mig
på bra humör direkt!
men nu är jag iallafall hemma, ska beställa en fet pizza och spela lite pooookkaah.
jävligt rolig kväll, men jag laddar inför morgondagen ju!
för dååå kommer min älsklingsbästamysigaste linda hit :D
ska krama sönder henne alltså, känns jäävligt bra.

kan lägga till att jag fortfarande besviken på mamma och halloween påsen, som tur
är så kompenserade farmor idag, så inte blir jag utan godis inte!
hoppas bara mamma har med sig en sjukt bra present hem från åre.. annars..

JAJA, luddigt inlägg men jag skiter fullständigt i er just nu.
jag tänker bara på matmat och maaaaaaaaaaaat.
alla som håller på och svälter sig själv måste vara totalt dumma i huvudet för
övrigt. VET NI HUR MYCKET MAN FRYSER UTAN UNDERHUDSFETT!?
är det mindre än 20 grader varmt ute, då fryser man.
därför ska jag vräka i mig pizza nu och pilla mig i naveln.
PUSS på er.



saknar den här lilla grisen :(


vad har du på hjärtat?
Postat av: Sanna

naw va söt min lilla Hannes e. KRYA PÅ DIG MAJLIIIN!! Puss!

2009-12-11 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0