jävligt långt inlägg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
jag kan bara inte sluta skratta, finsk disco. HAHAHA alltså...
låten, gubben och hans cp steg på slutet det är bara så sjukt klockrent!!!!!
har ni inte sett den så måste ni, annars så kan den ses live
ute hos sandra på lördag.
bara linda tränar ordentligt, vore pinsamt om hon skulle göra hela grejen pinsam liksom..

Helt sjukt va taggad jag är inför helgen, bara ett jobbpass kvar sen ska jag gå LÖS.
( med lös så menar jag att jag ska röja hela helgen,
tänkte om det inte bara var kris som inte förstod )

Dagen har annars sett ut som så att jag och syrran mötte upp mottie
på stan vid tio imorse. Blev en sväng i alla affärer, fick med mig en
foundation och bolero hem, me like.
sen styrde vi ratten upp på nya kyrkogården, hälsade på näsman men
ska gå dit imorgon också och tända ett ljus om jag hinner, annars
blir det lördag :)
vidare till donken för att fulla lill magen min, längesen nu ju.
upp en sväng till farmorsmors grav och kollade läget, tände ljus och så.
sen vidare till älskade morfarsgrav, vi gjorde så fint så :D
men gud va jag saknar gogubben! kommer bli tomt i jul..



sedan så svängde vi förbi mamma och drack lite kaffe.
tror ni inte kärringen nekar oss halloween påsar iår?
hennes ursäkt är " ni är 20 och 25 år "
VAH!? alltså.. VAH!?
ärligt så trodde vi hon skojade, men nu är klockan tolv, dom åker
tidigt imorgonbitti till åre, så nu nu står vi här.. utan godispåsar..
this is going to be the sadest halloween EVER!

hursomhaver, en kul grej var iallafall påvägen upp till högsjö så satt
jag och mia och åt klubbor. mia glufsade i sig sin och kastade ut den genom rutan.
inget mer med det liksom.. tills vi var framme och jag ser att pinnen minsann
inte åkte ut på e4an utan har hamnat på mias jacka!
hahaha, den synen gjorde min dag. så jävla bäst..



AJA, skit ner er, för nu ska jag sova! imorgon kommer nämligen karln hem.
känns JÄVLIGT bra, även fast vi inte ses förrens på söndag, men ändå..
PUSS PÅ ER


vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0