14;de oktober

Hey, I´m back.
Har inte haft någon lust alls att blogga så därför så stängde jag ner skiten, men eftersom
att alla tjatar om att dom vill ha lösenordet så öppnar jag den igen.
Och så ni vet så har jag inte skrivit nååågot hemligt under tiden, har inte varit inne på en månad.

Annars då..
renoverings satan är igång nu, vi är inne på den andra veckan utan toalett, vatten och avlopp.
känns förjävligt då vi knappt vill vara i lägenheten för att det ser ut som ett världskrig.
meeen, som alla säger så är det baaara 5 veckor kvar och det kommer bli så himla fint när det är klart!
sen så har jag fixat mig ett jobb med heltid, känns MYCKET bra. frågan är bara om jag ska skita i åre och
jobba kvar i stan eller åka iväg. veeeeem vet





Haha måste bara visa ett mail jag fick från min bästa coach.

Du har två möjliga scenarier som du kan se framför dig.

# 1 Malin Jonsson i Åre, på fötterna: snowboard, 8-9 cm pudersnö, 5-10
grader kallt, After-ski om ca 800 m

# 2 Malin Jonsson på Cypern, på fötterna: flip-flops, siesta, 30 grader i
skuggan, Piña Colada i kokkosnöt.

Han är förjävla bra!

Just nu så sitter jag och syster framför varsin dator och ser på bonde söker fru.
Hon bjöd på godmiddag idag, sen så har vi rensat ur ena förrådet.
Ska kolla in lite bloggar nu och sedan vara lite social.
PUSSPUSS



MIN BABY!!!!!


Jag älskar dig
;* <3

vad har du på hjärtat?
Postat av: motti

3.Malin Jonsson sittandes på Televinken med små lurar över sitt perfekt plattade hår och pratar med små senila gubbar å gummor och tvingar dom att skaffa canal digital!!!

2009-10-15 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0