söndag

För att göra det lite lättare för er söndagslata människor.

Dagen idag har sett ut såhär;
Vaknade tolv, somnade om fem över tolv.
Vaknade igen klockan två och försökte få liv i karln.
Tvingade sen honom att sätta på tvn och ge mig dosan.
Låg i sängen tills tre, då jag bytte till soffläge.
Vaknade upp ur min trötthetskoma och städade lite medans karln gjorde mat.
Åt och tog en snus som belöning.
Soffläge.
Vi insåg att våra tånaglar var way too long.
Jämförde tånaglar.
Jag funderade på om polisen någonsin skulle misstänka tånaglar som mordvapen.
Karln funderade på vem ska skulle mörda.
Jag tog mitt förnuft till fånga och gick och duschade, samt klippte mina tånaglar.
Fick mig ett antal flashbacks från igår, ringdans, kändis, vaktuniform, med mer.. å mera..
Soffläge igen framför ensam mamma söker.
Fram med chips å götta.
Insåg att chipsen smakade skit, men åt upp dom ändå.
(Lovade oss själva att verkligen ta oss ner på gymmet imorgon)
Xboxet slogs på, vilket innebar dator för mig.
Spela lite poker, förlorade, blev förbannad.
Åt lite godis.
Var och kissade.
Jennifer och Fredde ringde och ville hitta på något, kunde inte bestämma oss för vad så vi sket i det.
Mera xbox, och mera dator.
Ont i magen.
Hungrig.
Gjorde nudlar.
Åt nudlarna.
Tog en snus.
NU; sitter här och skriver årets mest värdelösa inlägg någonsin.

Annars, 1 år och 6 månader idag.
Karlns första kommentar var " har du stått ut med mig så länge? ".
HAH. Jaaa kan ni tänka er..
Som mamma säger så kan vi börja snacka när vi varit förlovade i 25 år.
Så vi hörs!
PUSS





vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0