Dec. 11, 2009

JAG ÄR SJUUUK.
åååååååååh det är så tråkigt.
TRE dagar har jag legat här nu, jag får inte kliva upp.
det enda jag hör när jag kliver upp är;
- ät lite, sen lägger du dig igen.
- ta lite nässpray och en alvedon, sen lägger du dig igen.
- välj film, sen går du och lägger dig igen.
 osvosv.

men fytusan va söt han är karln min.
han köper chips och godis till mig utan att jag behöver be han, han servar mig med mat,
han ger mig nya nässdukar och halstabletter hela tiden och han säger stackars min lilla
prinsessa minst 5 gånger i timmen!!!!! äntligen har han fattat det där med sympati liksom..
men det sötaste var nog igår kväll när han kom med en påse som jag skulle slänga mina
snordukar i så att dom inte låg i sängen, haha ni ska få se hur liten den påsen är..




hahahahah, hur ska jag tolka det här!?

SEEEEEN, så åker mina gullhönor stina och anna till österrike på söndag,
och jag får inte träffa dom innan ='(
ska skicka sms och ge dom alla braiga tips på vad man bör göra och inte göra när
man är på världens största julbord sen.

nu blir det nån film medans jag väntar på att krille ska komma hem och ta hand om mig igen.


vad har du på hjärtat?
Postat av: Motti

va bra du har det!!! Snacka om uppassning!!! "Prinessstandard"!!!!

2009-12-11 @ 13:49:34
Postat av: mathilda

hahahaha, du verkar ju ha det rätt så bra ändå :) Mmm måste bli mycket näsdukar...

2009-12-12 @ 16:48:54
URL: http://matto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0