SÖNDAG

Oftast så brukar jag börja dagen med att läsa lite bloggar, kolla facebook och allt sånt där..
Och jag sitter alltid och småskrattar och hånar människor som skriver att dom inte fungerar utan
sitt morgonkaffe. Har aldrig förstått det där alltså, har dom inte hört talas om morgon snus?
det är 50 gånger så effektivt och så drar det igång magen mycket bättre också.
hur som helst så är det inte lika kul nu, jag får inte mitt morgonskratt längre..
och orsaken till det?
Jag har själv blivit en av dom som inte fungerar utan sitt morgonkaffe.
kan ni förstå!? nuförtiden så kan jag vakna upp mitt i natten, kolla på klockan och sukta efter kaffe..
det har gått så långt att snusen knappt lockar längre. det kan gå flera timmar utan att jag ens tänker på snus.
tragiskt men sant.


Annars så har helgen varit super lugn och skön.
Eftersom att jag knaprat nå tabletter emot infektion så har jag varit tvungen att vara nykter i en vecka.
Fredagen så softade jag mesta delen av dagen, var ner på stan en sväng bara och kollade läget.
På kvällen så blev det thaimat med Mia, peppe, jordis och sandra för att sedan gå hem och ta hand om tvätt..
Och gårdagen började med att jag sov, riktigt jävla länge ( inga arbetare som stör halv åtta på morgonen ) sen
så gick jag över till syster och duschade. Sen blev det tacos med henne, husqvarna och jordis. MUMS!
Sen urartade det med lite tvspel, som dom flesta vet så är inte jonssonska släkten nå bra förlorare.
som tur var så ringde Sandra och ville att vi skulle komma dit och se på film å feta oss lite :)
Mycket trevlig kväll måste jag säga, hur skönt som helst att inte vakna bakis idag.

Just nu så gör jag inget alls, suger på en snus och kollar på stugor i vemdalen/sälen och åre bara.
blir bestämt en vecka någonstans nästa år :)
frågan är bara hur fan vi ska kunna bestämma oss för vilken stuga, då jag är superkräsen och resten skiter
i vilket bara dom får åka snowboard..
men oftast så får jag som jag vill, så det ska inte bli några problem, höhö!

Ska slänga i mig lite sallad nu och glo på tv,
förresten så tycker jag att alla ska hålla en tyst minut för min mobil som dog igår..
vila i frid kära vapendragare.

ÅH DET ÄR TITANIC. LOVELY.
HAHAHAH vafan............
min lycka hann gå över på sisådär 2 sek.
det är nån skit film där dom såg på titanic, jävla skit..

AJA, SALLAD NU. PUSSHEJ.
( går skit segt att ladda upp bilder så fixar det imorgon )


vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

http://tetree.blogg.se/2009/october/malins-partydans.html



nämen oj kolla

2009-10-26 @ 20:30:46
URL: http://tetree.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag vill också åka till fjällen ju :(

2009-11-01 @ 18:15:35
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag vill också åka till fjällen ju :(

2009-11-01 @ 18:15:53
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0