Dec. 8, 2009

HAHAHAHAHAHA, vilken sjuk jävla dag alltså.
började med att jag sov alldeles för länge så var tvungen att stressa nå jävulskt.
och när jag blir stressad så blir jag världens markatta..
sprang med bestämda steg emot jobbet, trött som ett as också så satt som ett mongo på uppstarten.
MEN, som tur är så har jag, precis som jag skrivit tidigare världens bääääästa arbetskamrater.
dom har verkligen förgyllt dagen med sjukaste grejerna alltså, har nog aldrig skrattat så mycket som idag!
( jag vet att man säger så jätte ofta, men idag har jag faktiskt skrattat mer än jag någonsin gjort )
tina, peter, anna, jannina och mattias har verkligen lika sjuk humor som mig.
det har varit sexprat, dutt in the butt, ståbakomdörrenochskrämmaskitenurvarandra, dansat, pratat invandrarska,
spelat fula döda spel, skicka lappar, osvosvosv.. ni förstår inte alltså hur jävligt bra alla är däääääääär.
sen lite övertrötthet och energi dryck på det också så är det fulländat!
så jävla tråkigt dock att massa åker till cypern i januari.. kommer sakna dom som fan! det är typ alla inventarierna som lämnar oss.. och så börjar det massa nya som verkar vara nå jävla torrbollar också..
MEEEEEN inte gråter jag över det inte, jag ska njuta av deras fula ansikten så länge jag kan :)

vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0