ÄNTLIGEN

krille har ÄNTLIGEN gett med sig, och går med på att skaffa en kattunge!
har tjatat på han i typ ett år om att jag vill ha en hund, men det har
inte riktigt gått som jag vill.
sen så får jag ju faktiskt ha mys hannes här rätt ofta så det awesome.
MEN nu så är jag inne på en liiiten liiiten kattunge när vi flyttar..
hatar iofs innekatter men om dom får mkt käärlek och mys så borde dom inte bli så cp?
han ska iaf se ut såhär..



och han ska heta Ture =D

så jäääääääävla golligt.

mmmmm.

åså ska han och Charlie bli bästa vänner så dom kan sova över hos varandra och sådär.
eller hur sandra!? =D


vad har du på hjärtat?
Postat av: sandra

HAHAHAHAHA, som fan att dom ska ;D

2009-12-13 @ 18:45:15
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/
Postat av: Motti

Han får bo hos mormor prosit!!!

2009-12-13 @ 19:04:59
Postat av: Mia

haahaa ja de passar ju bra med er med en katt som ser helt retard ut!!

2009-12-14 @ 17:32:23
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0