JAG SAKNAR DIG





ÄLSKLING



alla våra minnen tillsammans, hur vi har skrattat och gråtit tillsammans
när vi skämt ut oss, bråkat och förenats.
jag saknar dig linda så sjukt mycket
men jag antar att det blir så när man bor långt ifrån varandra och är upptagen med skola och jobb.
men vi har alltid funnits där för varandra, även om det inte märkts så tydligt
vår vänskap är verkligen värd att kämpa för
så här och nu så bestämmer jag att vi ska minst ha 4 samtalstimmar i veckan
sms hela tiden och ses minst två gånger i månaden!
<3


vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Awww gumman, de håller vi tycker jag! Fan va söt du är, saknar dig till tusen. Och vi ses på Lördag <3 Älskar dig i massor. De vet du <3

2009-10-27 @ 22:08:16
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0